Friday, July 29, 2011

artist SImona Mulazzani...

 artist  Slmona Mulazzani 

the wonderful Vorrei avere








I like nature subject in  SImona Mulazzani.'s book, Vorrei avere     it is so wonderful.  I love big figures  in full spread , and
 hidden animals in the trees.
Deer with tree shape horns. 
Look at the elephant! He has beautiful tattoos in his body. 
In bird picture, I love the grass. they have different colours and shapes.

I don't like how he put text , though ( except bird one)... It ruins the beauty of picture.  

 저는 이렇게 과감하게  동물을 화면 전체에 넣는 구도가 참 좋네요. 저는 아직 잘 못하는 구도이긴 하지많요. 그래도, 디테일이 하나도 죽지가 않아요...
새그림은 풀이, 코끼리는 문신이, 자칫 단조로움을 해결해 주고 있느것 같아요.저는 머리에 나무가 자라느 컨셉이 너무 좋은데, . 조금 흔해지는 경향도 조심해야 할것 가타용.
text 넣은  방법은별로 인것 같아요. 

2 comments:

  1. 와~과감하면서도 세심한 스타일의 조화가 아름답네요.
    이렇게 좋은 작품을 여기서 처음 보다니---
    산수씨 고마워요~

    ReplyDelete
  2. I have never seen this artist's work before either. I love when I find such a great work!!!

    ReplyDelete